بخاطر وجود نازنین (!)

بخاطر وجود نازنین (!)

تقدیم به الهه ی نازم

 

 

نان را از من بگیر ، اگر میخواهی ،
هوا را از من بگیر ، اما
خنده ات را نه ...

گل سوسن گل یاس همه را بگیر ولی

گل سرخ لبانت را ازمن دریغ مکن

خنده تو را، در پاییز
در كنار دریا
درکویر

در بهار

در زمستان وتابستان
میخواهم

به ان محتاجم همچو خون در رگ هایم

 بخند بر شب
بر روز ،
 بر ماه ،
بخند 
 بر این دختربچه ی  كمرو
كه دوستت دارد ،
اما آنگاه كه چشم میگشایم و میبندم ،
نان را ،
 هوا را ،
روشنی را ،
 بهار را ،
از من بگیر
اما خنده ات را هرگز
تا چشم از دنیا نبندم...............

 

دوس داری از طرف کی باشه ؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

Dream
ساعت15:31---15 آبان 1389
...در ابعاد این عصر خاموش



من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم



بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است



و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمی کرد



و خاصیت عشق این است...


پاسخ: بدون که تنهایی منم به اندازه ی تنهایی توس ولی من در چار چوب تنگ دنیا زندانی نیستم من در چار چوب تنگ دل ........... زندانی گشتم ودوس دارم تا ابد زندانی باقی بمانم ولی نمیدانم که زندان بان چرا سال هاست که به من می خندد و منم باز ..................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 12 آبان 1389برچسب:نفسم,عمرم,فدای ,و,و,و,و,و,و,و,و,و,و,و,و, ] [ 18:35 ] [ shabuuu ] [ ]